TERBONGKAR! RAHSIA

0

Pengguna Berjaya Hilangkan Calar dan Berkilat Serentak Dalam Masa 5 Minit!

kereta calar?
tak berkilat?

Jangan hantar bengkel dulu!

Betul ke kena hantar bengkel tinggal 3-4 hari org buatkan cas RM500.. ?

Jom tengok video dibawah.. 5 min siap!

Kereta anda ada masalah ni kan..

Warna Kusam

Tompok putih sering berlaku kepada kereta yang lama terbiar atau tidak dinaiki 

Warna Mati

Warna kereta menjadi pudar akibat sering terdedah kepada cahaya matahari

Warna Hilang Seri

Kereta asalnya cerah berkilat tetapi tidak dijaga dan jarang dibasuh

calar 1

Calar Terlanggar

Tergesel masa reverse or parking

Calar Bergesel

Kesan tinggalan cat akibat bergesel dengan kereta, pagar, kon dan lain lain

Calar Halus

Calar akibat cik meow atau tergesel benda kecil seperti kunci dan batu halus

Memperkenalkan..
✨Polish Master✨

Khas untuk anda yg nak jimat dan cepat!  Tak perlu tinggal 3-4 hari kat bengkel. Kadang2 bengkel ‘kapak’ sampai RM500! Calar sikit je kan? Tak berbaloi!

All – in – One. Semua masalah selesai dalam 1 botol sahaja

✨Kelebihan sebotol Polish Master✨

Kilatkan Kereta

Kereta baru atau lama anda terpaksa kembali berkilat selama 4-6 bulan walaupun dibasuh!

Hilangkan Calar

Kesan calar hilang serta merta dengan lap-lap sahaja. Tak sampai 5 minit!

Kilatkan Lampu

Headlamp kembali berkilat dan selamat untuk pemanduan malam

Masih ragu-ragu?

Lihat apa kata pengguna kami 

Mira Ary
Mira Ary
Kuala Lumpur
Read More
tbaik!!! sy guna mmg hilang calar.. puas hati... tQ recomend kan produk ni 👍 👍 👍 👍 👍 👍
Are Dam
Are Dam
Ampang
Read More
Sy bli on line.. Sy igt kereta nk kena cat...nasib hilang kesan bos
Tammy Lew
Tammy Lew
Kuala Lumpur
Read More
Yes, this car polish is very good....👍 👍 👍
Previous
Next
Hanim Shahanim
Hanim Shahanim
Shah Alam
Read More
da try .. memang best.. senang jee..sapu pakai kain dia bg tu je ilang calar kat kete i ❤️❤️❤️
Mieda Ida
Mieda Ida
Ipoh
Read More
Mmg menjadi polish ni, sy dah guna
Wan Amin
Wan Amin
Kedah
Read More
Bos sy dah try. Alhamdulillah...Ok sgt bos.. Hilang..Puas haty..Cuma tinggal sikit2 je..Kalau open utk penjual ke, sy nak!
Previous
Next

Trusted ke?

Telah lebih 20,000 botol terjual sepanjang pelancaran. Dan kami pos setiap hari!

Khas untuk anda!

Hours
Minutes
Seconds

HQ nak beri Freegift Bernilai RM49 Secara PERCUMA!

Bonus-bonus Gift Percuma ini diberikan hanya jika anda order SEKARANG

Jap.. Ada lagi offer giler !

Setiap pembelian
2 BOTOL anda berpeluang memenangi sebuah Iphone 7 bernilai RM2899!

Yes nama anda automatic tersenarai dlm lucky draw kami!

2 Botol - Hot Selling!

Combo Super Offer
RM140
RM 90
  • FREE Postage SM
  • FREE Kain Microfiber
  • FREE Perfume Kereta
  • Hadiah Misteri
  • Jimat RM50
  •  

1 Botol

Super Offer
RM70
RM 50
  • FREE Postage SM
  • Jimat RM20
  •  

Soalan Lazim Dari Customer

Masih ragu-ragu untuk dapatkan PolishMaster? Anda boleh dapatkan maklumat lanjut melalui soalan lazim di bawah untuk bantu anda buat keputusan. 

Yes betul. Kesan calar akan hilang buat selamanya walaupun dibasuh

Tempoh berkilat adalah 4 ke 6 bulan. Kereta akan kekal berkilat walaupun dibasuh berkali kali

Untuk kereta viva, kancil hanya 1 botol diperlukan 

*jika penggunaan cermat. suggested 2 botol

Untuk Sedan, MPV (alza, wish, unser) & SUV (harrier, rush, kembara) perlukan 2 botol

Simpan polish di suhu bilik dan elakkan dari panas untuk tempoh ketahanan yg lebih lama

Jika order sebelum jam 2 petang HQ akan terus buat postage pada hari yg sama. Biasanya 1 ke 2 hari dah sampai didepan pintu rumah anda

Untuk semak status parcel anda, klik sini: https://track.pos.com.my/postal-services/quick-access/?track-trace

Scroll to Top
Open chat